طراحی سایت در اصفهان و اطمینان از صحت پشتیبانی

یکی از دغدغه های اصلی و همیشگی کسانی که می خواهند برای طراحی سایت اقدام نمایند مبحث پشتیبانی و خدمات پس از طراحی سایت می باشد که بایستی توسط شرکت مجری طراحی سایت صورت پذیرد .
البته که این دغدغه ای به جا و مهم است و می توان گفت پشتیبانی وب سایت در مواردی به مراتب با اهمیت تر از طراحی اولیه وب سایت می باشد .
در این مطلب سعی داریم به ذکر نکاتی که می تواند تا حدی خیال شما را از بابت پشتیبانی پس از طراحی سایت راحت کند اشاره نمائیم .
نخست باید این نکته را در نظر بگیرید که طراحی سایت کاری کاملا" تخصصی می باشد و سپردن آن به افراد کم تجربه و نا آشنا به اصول و مبانی فنی کاری اشتباه است .طی سال های اخیر و با روی کار آمدن cms های رایگان مانند جوملا و ورد پرس و ... متاسفانه افراد با مطالعه یک خودآموز چند ساعته و دانلود نسخه های غیراستاندارد این cms ها و پلاگین ها و افزونه های مخرب که به صورت رایگان در اینترنت ارائه می شود اقدام به طراحی و پیاده سازی سایت هایی می کنند که به هیچ وجه استاندارد و قابل اطمینان و بهره برداری نبوده و جز ضرر و زیان به کسب و کار شما فایده ای نخواهد داشت . پس در وهله اول چه اینکه بخواهید طراحی سایت تان را از طریق cms های رایگان به انجام برسانید و چه اینکه بخواهید از زبان های برنامه نویسی قدرتمند برای این منظور استفاده نمائید , مد نظر داشته باشید که این امر را به کارشناسان و متخصصان خبره بسپارید .در واقع طراحی سایت یک کار تیمی است و همین تیم طراح در واقع نقش پشتیبان سایت شما را در آینده بر عهده خواهند داشت پس اولین نکته سپردن طراحی سایت به تیمی خبره و حرفه ای می باشد .
اما دومین نکته ای که در طراحی سایت باید به آن توجه داشته باشید سابقه کار و تحقیق در خصوص مشتریان شرکت طراح سایت و تحقیق در خصوص نظر آنها در مورد خدمات آن شرکت می باشد .معمولا" شرکت هایی که از 5 سال نخست ارائه خدمات پیروز بیرون بیایند ماندگار خواهند بود زیرا 80 درصد چالش های اصلی کسب و کارهای نوپا در 5 سال اول روی می دهد پس به عنوان دو و سومین نکته سابقه کاری و نظرات مشتریان را در نظر قرار دهید .
اما چهارمین مورد محل استقرار شرکت می باشد .تغییر آدرس مکرر شرکت , اذعان به دور کار بودن نیروها و مواردی از این دست می تواند خطر جدی در امر پشتیبانی سایت شما ایجاد نماید .دقت بفرمائید که مالکیت شرکت بر محل و یا قرار داد اجاره طولانی مدت می تواند یک آیتم اطمینان بخش برای شما باشد .
اما پنجمین موردی که جهت اطمینان از روند پشتیبانی سایت می توانید آن را در نظر بگیرید , قرارداد شرکت طراح سایت یا سازمان ها و ارگان های دولتی و بزرگ می باشد .این سازمان ها معمولا" وثیقه های بانکی جهت تضمین پشتیبانی از شرکت ها دریافت می نمایند که این وثیقه ها برای شرکت الزام در حفظ نیروهای پشتیبان و تعهد در ارائه خدمت ایجاد می نماید .
فراموش نکنید موارد فوق را حتما" پیش از عقد قرارداد طراحی سایت با هر شرکتی مدنظر قرار دهید .
 
288
0
 
0
لینک کوتاه: