طراحی سایت ویژه وکلا در اصفهان

طراحی سایت ویژه وکلا


همیشه داشتن سوالات مربوط به دادگاه و کلا کارهای دادگاهی و مخصوصا وکالت ذهن بسیاری از افراد درگیر این پروسه را به خود مشغول نموده است. این افراد که به هر نحوی دچار مشکل یا ضایعه ای شده اند با صرف مدت زمان بسیاری زیادی در اینترنت و انجام جستجو در نهایت خسته شده و شاید از انجام کاری که در آن مصمم بوده اند صرفه نظر نمایند. متاسفانه بسیاری از وکلا نمیدانند که داشتن یک وب سایت میتواند برای آنها مزایای بسیار زیادی داشته باشد که در ادامه همین مقاله سعی مینماییم به مهمترین آنها بپردازیم.
در مرحله نخست وکلا میتوانند توسط یک وب سایت عالی با طراحی ساده و حرفه ای و کاملا رسمی خود را به طور کامل معرفی نموده تا افراد آنلاین و یا افرادی که در اینترنت به دنبال وکیل بسیار خوب هستند شما را بهتر و بیشتر شناسایی نمایند. مطمئنا کاربرانی که وب سایت شما را پیدا نموده اند با خواندن دقیق رزومه کاری شما میتوانند تصمیم بهتری را برای شروع و یا انجام مراحل کاری دیگر بگیرند.
برخی از امکانات این نوع وب سایت به شرح زیر می باشند:
- امکان قراردادن نقشه کامل شرکت در صفحه ی تماس با ما - قابلیت ایجاد صفحه پرسش و پاسخ های متداول به تعداد نامحدود
- امکان دسترسی به محتویات منو برای کاربران عضو
- قابلیت مشاهده و دسترسی به پرونده کاربران عضو به صورت آنلاین
- امکان تعیین وقت ملاقات و یا پیگیری روند پرونده توسط کاربر
-امکان آپلود فایل یا تصویر پرونده توسط کاربر
- امکان پرداخت آنلاین وجه و مشاهده سوابق پرداختی - قابلیت افزودن اخبار و مقالات مختلف
و ...
بنابراین سرویس های دیگری را میتوان در طراحی وب سایت وکالت شما پیاده سازی نمود که حتما با مراجعه شما به دفتر شرکت سپاهان گستر و عقد قرار داد از همان ابتدا تمامی مشاوره های لازمه در این زمینه در اختیار شما قرار داده خواهد شد. ما در تمامی مراحل در کنار شما خواهیم بود چرا که اعتقاد داریم موفقیت مشتریان ما در نهایت موفقیت ما خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق شماره تماس زیر با شرکت سپاهان گستر راتین و کارشناسان مربوطه جهت مشاوره تماس برقرار نمائید.


تلفن : 03136411130(10 خط)