طراحی سایت فروش فایل در اصفهان

 طراحی وب سایت فروش فایل

شاید بسیاری از ما,هرگز به فکر خرید فایلی که شاید پیدا نمودن آن در فضای اینترنت برایمان کاری هم ندارد نمی افتیم. مخصوصا ما ایرانی ها یاد گرفته ایم که از هر سرویسی به صورت مجانی استفاده نماییم.
امروزه وب سایت هایی به فضای مجازی معرفی شده اند که برای فروش فایل مستقیما به کاربران وب سایت فعالیت دارند. مکانیزم این سایت ها بر مبنای این میباشد که هر فردی که فایل های مهمی را دارد و میخواهد که از فروش این فایل ها در فضای اینترنت کسب در آمد نماید میتواند در این وب سایت ثبت نام نموده و برای خود فروشگاه آنلاینی را بسازد و سپس فایل های مورد نظر خود را به فروشگاه مجازی آنلاین خود اضافه نماید. در نهایت بر اساس فروش فایل هم صاحب وب سایت درصد مربوط به خود را برداشت خواهد نمود و هم فروشنده فایل میتواند درصد و سود مربوط به خود را بگیرد.
امروزه بسیاری از افراد آنلاین در اینترنت خیلی فرصت گشتن به دنبال فایل های ویدئویی یا کتاب ها و غیره را ندارند و خیلی راحت برای اینکه انها را به دست بیاورند هزینه اش را پرداخت خواهند نمود. در این وب سایت ها معمولا فایل ها در 5 دسته اصلی وجود دارند که میتوان برای آن مکانیزم جستجوی بسیار پیشرفته ای را هم طراحی و پیاده سازی نمود تا کاربران وب سایت شما در کوتاهترین زمان ممکن بتوانند به فایل های مورد نظر خود نیز دسترسی داشته باشند.
سیستم و مکانیزم پرداختی پورسانت ها بسیار ماهرانه طراحی شده است بطوریکه در فواصل زمانی معین میتوان برای صاحب فروشگاه و یا فروشنده فایل مبلغ مورد نظر را پرداخت نمود. فروشگاه های درست شده توسط افرادی که در این وب سایت ثبت نام مینمایند دارای تم ها و یا قالب هاب بسیار متنوعی میباشد

در وب سایت فروش فایل خود میتوانید اخبار و مقالات هم داشته باشید تا در موتورهای جستجو رتبه بسیار خوبی داشته باشید و کاربران بتوانند وب سایت شما را به راحتی پیدا نموده و فایل های مورد نظر خود را نیز خریداری نمایند.
میزان فضای هاستی که برای وب سایت فروش فایل شما در نظر گرفته ایم کاملا کفاف وب سایت شما را خواهد داشت. چرا که شرکت طراحی وب سایت سپاهان گستر از بهترین هاستینگ ها و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری برای هاست تمامی نمونه کارهای طراحی وب سایت خود استفاده مینماید.
همچنین برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت فروش فایل خود نیز میتوانید مکانیزم تبلیغاتی هم برای آن در نظر بگیرید
جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق شماره تماس زیر با شرکت سپاهان گستر راتین و کارشناسان مربوطه جهت مشاوره تماس برقرار نمائید.


تلفن : 03136411130(10 خط)