طراحی سایت در دوره رکود بازار . مزایا ، معایب و چالش ها

در راستای کسب نظر شما مخاطبان عزیز و صاحبان کسب وکار در اصفهان و با توجه به رسالت این مجموعه در زمینه گرداوری نظرات مخاطبان جامعه هدف خود ، طرحی تحقیقی با موضوع طراحی سایت در دوره کود بازار ، مزایا و معایب و چالش ها  را از مهر ماه امسال پیش گرفتیم و از میان حدود 200 مشتری طراحی سایت که طی سال 1400 اقدام به طراحی سایت از طریق این مجموعه نموده بودند نظر سنجی مبسوطی را اخذ نمودیم.

صاحبان این کسب وکار ها از تنوع کاملی برخوردار بودند و انواع صنوف خدماتی و ارائه کالا در میان آنها بود.

اما نتیجه ی نظر سنجی:

حدود 100 نفر از این جمع کاملا موافق این امر بودند و نتیجه ی  آن را در کسب وکارهای خود دیده و نظر مساعد داشتند. حدود 20 نفر کاملا مخالف بودند و نظرشان بیهوده بودن هرنوع فعالیت در دوران رکود بود و حتی 3 نفر از آنها دامین و هاست سالیانه وب سایتشان را تمدید نکرده بودند.

و اما حدود 80 نفر از این جمع نظری نسبی و البته رو بهم وافق با  طراحی و وجود یک وب سایت در کنار کسب وکار داشتند و آن را مفید میدانستند اما اثر آن را خیلی محسوس و قابل توجه نمیدیدند.

ام نکته ی قابل توجهی که وجود داشت و بعد از آنالیز و تفکیک نظرات به دست آمد این بود که 100 نفر دوم که مخالفان ومیانه ها را شامل مشد کمترین زمان وهزینه را برای بهینه سازی ومعرفی سایتشان صرف کرده بودند حتی در مواردی نزدیک به صفر.

البته این نتیجه ای بود که انتظارش را هم داشتیم.

در یک جمله: طراحی سایت بدون بهینه سازی واقدامات بعدی اعم از سئو و تبلیغات و...  فایده ی چندانی برای کسب وکار شما نخواهد داشت