طراحی سایت در اصفهان و جلب اطمینان مشتری

همانطور که در مطالب قبل گفتیم طراحی سایت نخستین قدم در ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ است وچالش ها والبته فعالیت اصلی یک تجارت که اقدام به طراحی سایت نموده است پس از این مرحله آغاز میشود.

طراحی سایت در اصفهان نیز از این قاعده مستثنی نیست.

یکی از چالش های اصلی کسب وکارهایی که اقدام به طراحی سایت در اصفهان نموده اند به ویژه آنهایی که از قبل فعالیتی در اینترنت برای کسب وکار خود نداشته اند( اعم از شبکه های اجتماعی ووبلاگ ها وتبلیغات اینترنتی و...) این است که اعتماد کاربران آنلاین را به سایت خود جلب کنند، طی سال های اخیر راهکارها وتدابیری جهت جلب این اعتماد از سوی نهادها وسازمان های مربوطه اندیشیده شد که یکی از آنها نماد اعتماد الکترونیکی می باشد ، نماد اعتماد الکترونیکی که نخست به صورت اختیاری برای کسب وکارهایی که میخواستند از طریق سایت و در فضای اینرنت فعالیت کنند ارائه شد اما پس از مدتی کوتاه به یک مجوز جهت اخذ ذرگاه پرداخت الکترونیکی از بانکها تبدیل کردید . این نماد در سال های نخست و با توجه به سخت گیری ها وحساسیت ها در ارائه آن به نظر مفید و قابل توجه می آمد و بسیاری از افراد با مشاهده این نماد در فوتر سایتها با اطمینان وبدون دغدغه اقدام به خرید و پرداخت الکترونیکی مینمودند اما متاسفانه به مرور این سازوکار لازم و بسیار خوب اثر بخشی واعتماد زایی خود را از دست داد چرا که هم ارائه دهنده ی این خدمت اقدام به آساسن سازی روند اخذ نماد نمود و در نتیجه بسیاری از سو استفاده ها از این نماد و با راحت شدن روند اخذ آن آغاز شد واز طرفی افراد سودجو وکلاهبردار راهکارهایی را جهت دور زدن قیلترهای اخذ این مجوز یافتند که نهایتا اعتبار واهمیت اولیه ای که این نماد کسب کرده بود از بین رفت.

البته هنوز هم به طور نسبی میتوان وجود این نماد را که منجر به اخذ درگاه بانکی برای سایت شده است دال بر قابل اطمینان بودن سایت تاحدی دانست .

اما قصد ما ازارائه این مطلب نقد ویا معرفی نماد اعتماد الکترونیکی یا هر مجوز ونماد مشابهی نیست .

همانطور که قبلا هم گفته ایم هدف ما در این سایت ارائه خدمات تخصصی طراحی سایت در اصفهان است لذا به صورت دقیق اقدام به رفتارشناسی مشتری ومخاطب در کسب وکارهای مختلف نموده ایم و حاصل این تحقیقات در این مورد به خصوص یعنی اعتماد مشتری به وب سایت در اصفهان را میخواهیم به صور خلاصه در این مطلب به شما ارائه دهیم.

همانطور که در ابتدای این مطلب گفتیم راهکارهایی از سوی مبادی قانونی جهت فیلتر نمودن کسب وکارها وجلب اعتماد مشتریان به کسب وکارهای آنلاین دارای مجود اتخاذ گردید که تا حدی هم موفق بود و البته ایراداتی هم داشته ودارد.

اما یک نتیجه ی جالب توجه در برسی میدانی از یک جامعه آماری حدود 400 نفره از شهرهای اصفها، تهران، شهرکزد وشیراز به دست آمد.

در سایر شهرها به جز اصفهان حدود 80 درصد داشتن نماد اعتماد برای سایت را قابل اطمینان خوانده و عنوان کردند که با خیال راحت از آن سایت خرید مینمایند اما این عدد اطمینان در اصفهان حدود 40 درصد بود. این نکته برای صاحبان کسب وکارهای نوپای اینترنتی و کسانی که جدیدا نسبت به طراحی سایت در اصفهان اقدام نموده اند بسیار مهم است. اما نکته ی مهم تر این است که چه عاملی در جلب اطمینان مشتری اصفهانی نقش پررنگ تر وجایگرین را برای این مجوز ها ونمادها دارد.

توصیه دهان به دهان، ونظر سایر مشتریان

بله نظرات کاربران که همیشه جزو یکی از آپشن های جانبی وب سیات ها در نظر گرفته میشود تا این حد میتواند نسبت به جلب وجذب مخاطب تاثیرگزار باشد.

پس به طور خلاصه به این نتیجه رسیدیم که شما به عنوان مالک یک کسب و کار که قصد طراحی سایت در اصفهان را دارید علاوه بر اخذ مجوز های لازم که حتما وحتما باید اخذ شود ، با یک چالش بزرگتر وجدی تر نسبت به سایر شهرها مواجه هستید شما برای جلب اطمینان مشریان باید آمار مشتریان راضی را بالال ببرید ونظرات آنها را به هر نحو از قسمت نظرات محصول گرفته تا نظر سنجی های مختلف در سایت و حتی در تبلیغات محیطی واینترنتی خود در شهر اخد و به نمایش بگذارید.

یکی از عوامل مهمی که میتواند سطح این رضایتمندی وبه طبع آن اطمینان مشری وبالا بردن سطح فروش را به دنبال داشته باشد پشتیبانی است، حتما از نیروهای پشتیبان آموزش دیده وحرفه ای برای وب سایت خود وبخش امور مشتریان استفاده کنید البته مجموعه عوامل مختلفی در جلب رضایت مشتری تاثیر گذارند که در این مجال نمیگنجد ونیاز به مطالعه تخصصی شما دارد اما این را به عنوان یک سرنخ وتوصیه جدی از ما بپذیرید که نماد اعتماد الکترونیکی برای سایت شما در اصفهان را نمیتواند عامل بلامنازع جلب اطمینان مشتری برای خرید از سایت به حساب آورد پس حتما استراتژِ فروش وبازاریابی سایت خود را بر پایه جلب نظر مثبت حداکثری مشتری قرار دهید تا به هدف خود در تجارت الکترونیک برسید

 
برچسب ها:

طراحی سایت اطلاع رسانی در اصفهان

طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان

طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان

طراحی سایت خرید و فروش ملک در اصفهان

طراحی سایت شرکتی در اصفهان

طراحی سایت پرتال آگهی در اصفهان

طراحی سایت رزرو آنلاین بلیط در اصفهان

طراحی سایت پرتال خبری در اصفهان

طراحی نرم افزار اندروید در اصفهان

طراحی فروشگاه اینترنتی اندروید در اصفهان

طراحی سایت نوبت دهی آنلاین در اصفهان

طراحی سایت پرسش و پاسخ آنلاین و آفلاین در اصفهان

طراحی سایت گالری و آموزشگاه هنری در اصفهان

طراحی سایت صنعتی و کارخانجات در اصفهان

طراحی سایت ویژه وکلا در اصفهان

طراحی سایت ویژه باشگاه ها و مربیان ورزشی در اصفهان

طراحی سایت گردشگری در اصفهان

طراحی سایت نمایشگاهی در اصفهان

طراحی سایت ویژه مجتموع های تجاری در اصفهان

طراحی سایت ویژه مدارس در اصفهان

طراحی سایت ویژه ناشران در اصفهان

طراحی سایت ویژه فروش کیف و کفش و لباس در اصفهان

طراحی سایت ویژه کودک در اصفهان

طراحی سایت فیلم و موزیک در اصفهان

طراحی سایت فروش فایل در اصفهان

طراحی سایت فروش شارژ سیمکارت در اصفهان

طراحی سایت موسسات علمی در اصفهان

طراحی سایت صرافی در اصفهان

طراحی سایت شرکتی در اصفهان

طراحی سایت شخصی در اصفهان

طراحی سایت بازرگانی در اصفهان

طراحی سایت تالارهای پذیرایی در اصفهان

طراحی سایت آرایشگاه در اصفهان

طراحی سایت رستوران در اصفهان

طراحی سایت طراحی دکوراسیون داخلی در اصفهان

طراحی سایت خرید و فروش خودرو در اصفهان

طراحی سایت اطلاع رسانی در اصفهان

367
0
 
0
لینک کوتاه: